Ožujsko studentski natječaj 2018.
Molson Coors i Ožujsko pivo provode u suradnji s Ekonomskim fakultetom Sveučilišta u Mostaru, i ove godine, projekt osmišljavanja promotivnih aktivnosti.
Za sudjelovanje u projektu, prije svega, potrebno je odabrati jednu od tema:
1. Žuja regionalni pristup
2. Žuja digitalne aplikacije
3. Žuja i mladi
Obavezne stavke projektnog rješenja:
· napraviti istraživanje, anketu, pitati prijatelje što misle o Ožujskom pivu, o njegovim prednostima i konkurentima na tržištu;
· napraviti istraživanje, anketu na gore izabranu temu;
· razraditi projekt sa detaljno definiranim aktivnostima, vremenskim okvirom i budžetom;
· postaviti ciljeve projekta prema SMART pristupu
· osmisliti online aktivnosti (socijalne mreže, aplikacije i ostali digitalni kanali);
· osmislite aktivnosti/promocije/nagrade kroz sve prodajne kanale (velike lance, male trgovine i HoReC) kao i medijske kanale;
· identificirajte značajne događaje na kojima Žuja treba biti prisutna;
· napraviti SWOT analizu Ožujskog piva i dva glavna konkurenta na tržištu.
Najbolji projekti biti će nagrađeni vrijednim nagradama.
Prijave i dodatne informacije: pp.efmo@gmail.com
Prilikom prijave navesti: ime i prezime, naziv tima i teme, fakultet i broj indeksa. Moguće je sudjelovati samostalno ili u timu (maksimalno tri člana).
U projektu mogu sudjelovati: svi studenti Sveučilišta u Mostaru.
Uvodna prezentacija projekta održana je u srijedu, 24.10.2018. u 11:00 na Ekonomskom fakultetu, Sveučilišta u Mostaru (sala 214)