Predavanje na temu „Izazovi marketinga u malom i srednjem poduzetništvu na primjeru Školaonice“
Predavanje na temu „Izazovi marketinga u malom i srednjem poduzetništvu na primjeru Školaonice“
U četvrtak, 18.1. 2024. godine na Ekonomskom fakultetu Sveučilišta u Mostaru održano je predavanje na temu „Izazovi marketinga u malom i srednjem poduzetništvu na primjeru Školaonice“.
Predavanje je studentima održala gđa. Dragana Prusina, vlasnica produženog boravka Školaonica. Zanimljivim i inspirativnim izlaganjem gđa. Prusina predstavila je ključne marketinške aktivnosti zaslužne za željeno pozicioniranje Školaonice kao „mjesta sretnog odrastanja“.
Izv.prof.dr. Sandra Jelčić zahvalila je gđi. Prusina na posjetu i izdvojenom vremenu kako bi studenti dobili detaljniji uvid u praktične aspekte marketinških aktivnosti.
Predavanje je studentima održala gđa. Dragana Prusina, vlasnica produženog boravka Školaonica. Zanimljivim i inspirativnim izlaganjem gđa. Prusina predstavila je ključne marketinške aktivnosti zaslužne za željeno pozicioniranje Školaonice kao „mjesta sretnog odrastanja“.
Izv.prof.dr. Sandra Jelčić zahvalila je gđi. Prusina na posjetu i izdvojenom vremenu kako bi studenti dobili detaljniji uvid u praktične aspekte marketinških aktivnosti.