Završeno finale Ožujskog studentskog natječaja za 2023. godinu
Ekonomski fakultet, Sveučilišta u Mostaru održao je u petak (15. prosinca 2023. godine) finale natjecanja za najbolji projekt osmišljavanja promotivnih aktivnosti i najboljim studentima podijelio prikladne nagrade.
Natjecanje se organiziralo u sklopu projekta ,,OŽUJSKO BUSINESS CASE CHALLENGE“ koji se provodio uz suradnju Ekonomskog fakulteta, Sveučilišta u Mostaru, Molson Coorsa i Ožujskog piva uz potporu CERK-a.
Za sudjelovanje u projektu, prije svega, potrebno je bilo odabrati jednu od tema:
1. Žuja i tvoj grad
2. Društveno odgovorna Žuja
3. Slobodna tema
Ovakvo se natjecanje organizira već dugi niz godina u različitim formatima, a u kojem su sudjelovali studenti iz Bosne i Hercegovine.
Prijavljeni timovi imali su ranije i mogućnost sudjelovanja na MOLSON COORS BUSINESS ACADEMY na kojem su domaći i inozemni predavači govorili o zanimljivim temama iz područja ekonomije, koje su bile korisne za izradu samih rješenja u sklopu projekta.
Pozdravnu riječ ispred domaćina Ekonomskog fakulteta Sveučilišta u Mostaru imao je dekan prof.dr. Igor Živko.
Konačnu odluku donio je stručni žiri u sastavu: Goran Mišić (Molson Coors), Lidija Šunjić (Ekonomski fakultet Sveučilišta u Mostaru) i Ljubiša Mičić (CERK).
Za tehnički dio pobrinuo se Damir Lucović (Ekonomski fakultet Sveučilišta u Mostaru).
Tri najbolja studentska rješenja su nagrađena certifikatima i novčanim nagradama:
1. mjesto – Ines Stojić i Ana Đandara osvojile su nagradu od 1.200 KM
2. mjesto – Aleksa Poljašević i Dejan Petković, osvojili su nagradu od 500KM
3. mjesto – Marija Dragić, Mato Lukić i Elena Oroz osvojili su nagradu 300KM.
Također je uručen certifikat za istraživanje studentici Ivi Glamuzini te certifikat za društveno odgovornu ideju studentima Lovro Barbić, Lucija Lovrić i Nikola Papac.
Hvala svima koji su podržali ovaj projekat !