Završen Ožujski studentski natječaj 2019.

Završen Ožujski studentski natječaj 2019.

Molson Coors i Ožujsko pivo su proveli u suradnji s Ekonomskim fakultetom, Sveučilišta u Mostaru osmi po redu projekt osmišljavanja promotivnih aktivnosti, u koji su bili uključeni svi studenti Sveučilišta u Mostaru.

Završni dio natjecanja za najbolji studentski promotivni projekt u sklopu Ožujskog studentskog natječaja 2019. godini održao se u srijedu, 18.12.2019. godine na Ekonomskom fakultetu, Sveučilišta u Mostaru.

Studenti su trebali izabrati jednu od tema:

1.       Digitalna Žuja

2.       Žuja u lokalnoj zajednici

3.       Žuja u posebnim prilikama

Povjerenstvo, sastavljeno od nastavnog osoblja Ekonomskoga fakulteta Sveučilišta u Mostaru (doc.dr.sc. Nikole Papca, doc.dr.sc. Sandre Jelčić i asistentice Lidije Šunjić, mag.oec. ) zajedno sa predstavnikom Molson Coorsa i Ožujskog piva, Goranom Mišićem, slušalo je 5 finalnih projekata.

Povjerenstvo je tijekom izbora, osim najbolje ideje promotivnih aktivnosti, ocjenjivalo i načine na koje natjecatelji nastoje istražiti tržište i napraviti Swot analizu s obzirom na troškovni aspekt.

Najbolji projekti bili su i nagrađeni vrijednim nagradama:

 

    1.       mjesto ( 1000 KM ) – Monika Čepo i Bože Mikulić

    2.       mjesto (500 KM) – Mateja Matošević i Marija Macan

    3.       mjesto (300 KM) – Marija Šiljeg i Doroteja Ereš  

Pobjednički tim ide i na finalno državno natjecanje koje će se održati 20.12.2019. na Ekonomskom fakultetu Univerziteta u Sarajevu.

 

Zahvaljujemo svima koji su podržali ovaj projekt.