Ledo d.o.o. Čitluk postao član Kluba poslodavaca

Ledo d.o.o. Čitluk postao član Kluba poslodavaca

Ledo d.o.o. Čitluk osnovan 2000. godine, najveći je proizvođač industrijskog sladoleda i distributer smrznute hrane. Broji preko 360 zaposlenih, a originalnu kvalitetu proizvoda izgradio je primjenom vrhunskih umijeća i dugogodišnjih iskustava zaposlenika, te primjerenim njegovanjem kulture kvalitete.

Svi proizvodi, od sirovina do gotovog proizvoda, su pod stalnim i potpunim nadzorom internih laboratorija kontrole i osiguranja kvalitete, državnih inspekcijskih službi, vanjskih akreditiranih laboratorija i certifikacijskih kuća. Ledo d.o.o Čitluk u potpunosti zadovoljava sve zakonske propise te visoke standarde kvalitete i zdravstvene ispravnosti hrane, dokumentacije sustava upravljanja, uvjetovanosti prijevoznih sredstava, opreme i osoblja  koji se odnose na prehrambenu industriju

U neprestanoj težnji za poboljšanjem, praćenjem svjetskih standarda, te ispunjavanjem svih zahtjeva potrošača, implementirani su i certificirani sustavi upravljanja prema međunarodnim normama ISO 9001, ISO 14001, HACCAP standard.

Širok asortiman proizvoda - sladoled, smrznuto voće i povrće, smrznuta riba, tijesto, neprestano se nadopunjuju s novim inovativnim proizvodima, koji zadovoljavaju visok standard Ledo potrošača.

Ledo d.o.o. sa 4 regionalna centra (Hercegovina, Sarajevo, Tuzla, Banja Luka) i svojim skladišnim kapacitetom od 6.000 paletnih mjesta, 90 distributivnih vozila omogućuje lakšu distribuciju robe do 12.600 prodajnih mjesta.

Najznačajnije investicije u proizvodnji i distribuciji odnose se na uvođenje modernih tehnologija, kupnju autohladnjača, automobila i rashladne opreme.

Direktan kanal distribucije osigurava kupcu sigurnu isporuku proizvoda u traženim količinama i dogovorenom vremenu, pa su proizvodi bez obzira na udaljenosti i promjenu lokacija, uvijek u duboko smrznutom stanju, istovjetnom od trenutka proizvodnje do rashladnih uređaja na prodajnim mjestima.

Distributivna snaga Ledo grupe u regiji sastoji se od preko 20.000 rashladnih uređaja na najatraktivnijim lokacijama diljem regije.

Već tradicionalno, svake godine, u svrhu promocije, Ledo organizira i nagradnu igru. Svoje vjerne kupce godinama nagrađuje s vrijednim nagradama.

Uz promociju nagradne igre, aktualne su kampanje za King i Quattro s ciljem jačanja svojih robnih marki i promoviranja novih proizvoda.

Ledo d.o.o. Čitluk ima dugu tradiciju, visoku svijest o brandovima i omogućuje stalno istraživanje i razvoj inovacija, koje je ugrađeno u sve segmente poslovanja, te predstavlja ključnu konkurentsku prednost, pomoću koje je Ledo lider na tržištu.