Finale projekta „ Poduzetništvo studenata“

Finale projekta „ Poduzetništvo studenata“

Finale natjecanja za najbolji studentski poslovni plan „Poduzetništvo studenata – od ideje do realizacije poduzetničkih projekata“ za akademsku 2019./2020. godinu održalo se u srijedu, 22.07.2020. u 14h. S obzirom na trenutnu epidemiološku situaciju cjelokupna priprema projekta i izbor pobjednika održan je po prvi puta online.

Ovaj projekt traje već četrnaest godina na Ekonomskom fakultetu, a njime se nastoji staviti naglasak na poticanje kreativnosti i razvoja poduzetničke svijesti kod studenata. Projekt se ove godine izvodi uz potporu Federalnog zavoda za zapošljavanje, koje je osiguralo nagrade za najbolje poslovne planove.

Ove godine u natjecanju je sudjelovalo 40 timova studenata Ekonomskog fakulteta Sveučilišta u Mostaru. Dvanaest projekata ušlo je u polufinale natjecanja a pet je odabrano za finale i završnu prezentaciju.

Poziv za prijave na natjecanje bio je otvoren za sve studente Ekonomskog fakulteta u Mostaru i u centru u Vitezu, a nastava i pripreme realizirale su se u sklopu kolegija Poduzetništvo i Radionica II.

Konačnu odluku o pobjedniku donijelo je povjerenstvo u sastavu: prof.dr.sc. Zdenko Klepić, prof.dr.sc. Marija Čutura, doc.dr.sc Nikola Papac, Lidija Šunjić, mag.oec, Goran Dodig (Intera TP Mostar) i Boris Lasić ( ZT Tehnozaštita d.o.o. Mostar).

Tri najbolja poslovna plana su nagrađena novčanim nagradama koje osigurava Federalni zavod za zapošljavanje:

            1. mjesto – 1.000 KM – Martina Markić (Njega i briga o starijim osobama),

            2. mjesto –    600 KM - Doroteja Ereš i Sara Kolak (Oslikavanje odjevnih predmeta),

            3. mjesto –    400 KM - Marina Ivanković i Darija Soldo (Najam bicikla putem aplikacije).

Četvrto i peto mjesto osvojili su poklon pakete s izdanjima Ekonomskog fakulteta.

Iako nije bio lagan zadatak, odlučivali su doslovno detalji. Povjerenstvo je u ocjenjivanju uzimalo u obzir prije svega samu ideju, inovativnost projekta, tržišni potencijal kao i dobro razrađen poslovni plan. Još jedan važan aspekt koji je dodatno promatran je i trenutna situacija na tržištu, a odnosi se na trenutnu pandemiju i gospodarsku krizu.

 

Hvala svima koji su podržali ovaj projekat !