Knjige u izdanju/suizdanju Ekonomskog fakulteta Sveučilišta u Mostaru
Izdanja u razdoblju 2006. do 2019. godina
Poslovno planiranje ISBN 978-9958-16-100-1 |
|
![]() |
Osnove računovodstva ISBN 978-9958-16-083-7 |
![]() |
Poslovna etika i društvena odgovornost u području marketinga ISBN 978-9958-16-073-8 |
![]() |
Proces istraživanja tržišta ISBN 978-9958-16-065-3 |
![]() |
Obiteljsko poduzetništvo ISBN 978-9958-16-051-6 (Mostar) |
![]() |
Statistika ISBN 978-9958-690-57-0 |
![]() |
Poslovna organizacija ISBN 978-9958-16-056-1 |
![]() |
Upravljanje bankama ISBN 978-953-7813-20-8 (Rijeka)
ISBN 978-9958-16-027-1 (Sarajevo)
|
![]() |
Menadžment neprofitnih organizacija ISBN 978-9958-16-013-4 |
![]() |
Marketinška komunikacija ISBN 978-9958-690-91-4 |
![]() |
Javne financije ISBN 978-9958-16-002-8 |
![]() |
Osnove menadžmenta ljudskih potencijala ISBN 978-9958-16-006-6 |
![]() |
Osnove programiranja ISBN 978-9958-690-71-6 |
![]() |
Distribucija i prodaja u suvremenom marketinškom okruženju
Sanja Bijakšić Martinović
Sandra Jelčić
2009.
ISBN 978-9958-690-55-6
|
![]() |
Menadžment malih poduzeća : osnove menadžmenta ISBN 978-9958-690-62-4 |
![]() |
Statistika ISBN 978-9958-690-57-0 |
![]() |
Ponašanje potrošača ISBN 978-9958-690-54-9 |
![]() |
Upravljanje imidžom maloprodaje Sandra Soče Kraljević ISBN 978-9958-690-63-1 |
![]() |
Globalizacija, WTO i EU: izazovi i kontroverze Željko Šuman ISBN 978-9958-690-49-5 |
![]() |
Uvod u algoritme i strukture podataka ISBN 978-9958-690-44-0 |
![]() |
Marketing 2007. ISBN 978-9958-690-36-5 |
![]() |
Menadžment malih poduzeća / Osnove poduzetništva 2007. ISBN 978-9958-690-38-9
|
![]() |
Metodologija društvenih znanosti : metode, tehnike, postupci i instrumenti 2006. ISBN 9958-690-28-4 |
![]() |
Poslovna politika banaka ISBN 9958-690-16-0 (Sveučilište, Mostar) |