Završen Ožujski studentski natječaj 2019.
Molson Coors i Ožujsko pivo su proveli u suradnji s Ekonomskim fakultetom, Sveučilišta u Mostaru osmi po redu projekt osmišljavanja promotivnih aktivnosti, u koji su bili uključeni svi studenti Sveučilišta u Mostaru.
Završni dio natjecanja za najbolji studentski promotivni projekt u sklopu Ožujskog studentskog natječaja 2019. godini održao se u srijedu, 18.12.2019. godine na Ekonomskom fakultetu, Sveučilišta u Mostaru.
Studenti su trebali izabrati jednu od tema:
1. Digitalna Žuja
2. Žuja u lokalnoj zajednici
3. Žuja u posebnim prilikama
Povjerenstvo, sastavljeno od nastavnog osoblja Ekonomskoga fakulteta Sveučilišta u Mostaru (doc.dr.sc. Nikole Papca, doc.dr.sc. Sandre Jelčić i asistentice Lidije Šunjić, mag.oec. ) zajedno sa predstavnikom Molson Coorsa i Ožujskog piva, Goranom Mišićem, slušalo je 5 finalnih projekata.
Povjerenstvo je tijekom izbora, osim najbolje ideje promotivnih aktivnosti, ocjenjivalo i načine na koje natjecatelji nastoje istražiti tržište i napraviti Swot analizu s obzirom na troškovni aspekt.
Najbolji projekti bili su i nagrađeni vrijednim nagradama:
1. mjesto ( 1000 KM ) – Monika Čepo i Bože Mikulić
2. mjesto (500 KM) – Mateja Matošević i Marija Macan
3. mjesto (300 KM) – Marija Šiljeg i Doroteja Ereš
Pobjednički tim ide i na finalno državno natjecanje koje će se održati 20.12.2019. na Ekonomskom fakultetu Univerziteta u Sarajevu.
Zahvaljujemo svima koji su podržali ovaj projekt.