Završeno finale Ožujskog studentskog natječaja za 2018. godinu
Završeno finale Ožujskog studentskog natječaja za 2018. godinu
Ekonomski fakultet, Sveučilišta u Mostaru održao je u srijedu (12. prosinca 2018. godine) finale natjecanja za najbolji projekt osmišljavanja promotivnih aktivnosti i najboljim studentima podijelio prikladne nagrade.
Natjecanje se organizira u sklopu projekta ,,Ožujski studenski natječaj 2018.“, koji se provodio uz suradnju Molson Coorsa i Ožujskog piva.
Ovakvo se natjecanje organizira već sedmu godinu zaredom, pa je i za finalne prezentacije, simbolično, odabrano 7 timova u kojem su sudjelovali studenti Sveučilišta u Mostaru.
Za sudjelovanje u projektu, prije svega, potrebno je bilo odabrati jednu od tema:
1. Žuja regionalni pristup
2. Žuja digitalne aplikacije
3. Žuja i mladi.
Obavezne stavke projektnog rješenja bile su: istraživanje odnosno anketa, detaljno definirane aktivnosti, vremenski okviri i budžet, ciljevi projekta prema SMART pristupu, online aktivnosti (socijalne mreže, aplikacije i ostali digitalni kanali), aktivnosti/promocije/nagrade kroz sve prodajne kanale (velike lance, male trgovine i HoReC) kao i medijske kanale, SWOT analiza Ožujskog piva i dva glavna konkurenta na tržištu.
Konačnu odluku donio je stručni žiri u sastavu: predstavnici Molson Coorsa i Ožujskog piva ( Bojan Matić, Stanko Šola, Vedran Aničić ) te svakako nastavno osoblje Ekonomskog fakulteta, Sveučilišta u Mostaru ( doc.dr.sc. Nikola Papac, doc. dr. sc. Sandra Jelčić i asistentica Lidija Šunjić, mag.oec).
Tri najbolja rješenja su nagrađena novčanim nagradama:
1. mjesto – studentica Nikolina Krivić te nagradom od 1000KM
2. mjesto – studentica Andrea Drežnjak sa nagradom od 500KM
3. mjesto – student Robert Tokić sa nagradom od 300KM.
Hvala svima koji su podržali ovaj projekat !