Proglašenje pobjednika Ožujsko studentski natječaj 2016. godine
Na Ekonomskom fakultetu, Sveučilišta u Mostaru u srijedu, 30.11.2016. je održana dodjela nagrada i proglašenje pobjednika studentskog natječaja na temu ,,Ožujske promocije i promotivne aktivnosti“.
Potrebno je bilo:
- napravite istraživanje, anketu, pitajte prijatelje što misle o Ožujskom pivu, o njegovim prednostima i o konkurentima na lokalnom tržištu.
- osmisliti marketing plan promocije i promotivnih aktivnosti za cijelu godinu
- pripremiti promo materijale
- napraviti SWOT analizu Ožujskog piva i dva glavna konkurenta na tržištu.
Prema ocjenama žirija, kojeg su činili Stanko Šola i Tino Škutor ispred Ožujskog piva te profesori Zdenko Klepić, Nikola Papac i Sandra Jelčić kao i asistentica Lidija Šunjić ispred Ekonomskog fakulteta, izabrani su pobjednici.
Prvo mjesto pripalo je studentici Ivani Jonjić, koja je osvojila novčanu nagradu od 1.000KM. Drugo mjesto osvojio je tim pod nazivom ,,Žujke“ odnosno studentice Renata Bagarić i Daria Heljić kojima je pripala novčana nagrada od 600KM. Treće mjesto sa novčanom nagradom od 400KM osvojio je tim ,,Chin-Chin“ odnosno studentice Martina Zovko i Valentina Karačić. Pored glavnih nagrada, svi timovi dobili su prigodne pakete pod sponzorstvom Ožujskog piva.
Ovo je već peti po redu studentski natječaj koje Ožujsko pivo provodi u suradnji s Ekonomskim fakultetom, a kojeg studenti prepoznaju kao izvrstan projekt i priliku za iskazivanje svojih potencijala, a ujedno i osvajanje dobrih nagrada.
Zahvaljujemo svim prijavljenim na uloženom trudu i izvrsnim radovima. A suradnja Ekonomskog fakulteta, Sveučilišta u Mostaru i Ožujskog piva se i dalje nastavlja.