Završeno finale Ožujskog studentskog natječaja za 2018. godinu

Završeno finale Ožujskog studentskog natječaja za 2018. godinu
Ekonomski fakultet, Sveučilišta u Mostaru održao je u srijedu (12. prosinca 2018. godine) finale natjecanja za najbolji projekt osmišljavanja promotivnih aktivnosti i najboljim studentima podijelio prikladne nagrade. 
Natjecanje se organizira u sklopu projekta ,,Ožujski studenski natječaj 2018.“, koji se provodio uz suradnju Molson Coorsa i Ožujskog piva.
Ovakvo se natjecanje organizira već sedmu godinu zaredom, pa je i za  finalne prezentacije, simbolično, odabrano 7 timova u kojem su sudjelovali studenti Sveučilišta u Mostaru.
Za sudjelovanje u projektu, prije svega, potrebno je bilo odabrati jednu od tema:
1.       Žuja regionalni pristup
2.       Žuja digitalne aplikacije
3.       Žuja i mladi.
Obavezne stavke projektnog rješenja bile su: istraživanje odnosno anketa, detaljno definirane aktivnosti, vremenski okviri i budžet, ciljevi projekta prema SMART pristupu, online aktivnosti (socijalne mreže, aplikacije i ostali digitalni kanali), aktivnosti/promocije/nagrade kroz sve prodajne kanale (velike lance, male trgovine i HoReC) kao i medijske kanale,  SWOT analiza Ožujskog piva i dva glavna konkurenta na tržištu. 
Konačnu odluku donio je stručni žiri u sastavu: predstavnici Molson Coorsa i Ožujskog piva ( Bojan Matić, Stanko Šola, Vedran Aničić ) te svakako nastavno osoblje Ekonomskog fakulteta, Sveučilišta u Mostaru ( doc.dr.sc. Nikola Papac, doc. dr. sc. Sandra Jelčić i  asistentica Lidija Šunjić, mag.oec). 
 
Tri najbolja rješenja su nagrađena novčanim nagradama: 
1. mjesto – studentica Nikolina Krivić te nagradom od 1000KM
2. mjesto – studentica Andrea Drežnjak sa nagradom od 500KM
3. mjesto –  student Robert Tokić sa nagradom od 300KM. 
 
Hvala svima koji su podržali ovaj projekat !