Proglašeni pobjednici Ožujsko studentskog natječaja 2014.

Proglašeni pobjednici Ožujsko studentskog natječaja 2014.

Na Ekonomskom fakultetu Sveučilišta u Mostaru proglašeni su pobjednici natječaja: „Kreiraj event marketing plan za tvoju omiljenu Žuju!“, trećeg po redu Ožujsko studentskog natječaja. Svi studenti pokazali su veliki trud te su napravili jako kvalitetne projekte.

Prema ocjenama žirija, kojeg su činili Stanko Šola ispred Ožujskog piva, profesorica Marija Čutura ispred Ekonomskog fakulteta i Katarina Leko ispred Foruma studenata Ekonomskog fakulteta, prvo mjesto pripalo je Borisu Sabranoviću kojem je ujedno pripala nagrada u iznosu od 1000KM. Drugo mjesto osvojio je BeerPro Team, kojeg čine studentice: Maria J. Vučina, Marijana Leventić i Irena Krešić, a koje su osvojile kao nagradu 600KM. Treće mjesto pripalo je Stipanu Zovki s nagradom u iznosu od 400KM. Pored glavnih nagrada, svi timovi dobili su prigodne pakete pod sponzorstvom Ožujskog piva.

Ovo je već treći po redu studentski natječaj koje Ožujsko pivo provodi u suradnji s Ekonomskim fakultetom, a kojeg studenti prepoznaju kao odličan projekt i priliku za iskazivanje svojih potencijala, a ujedno i osvajanje dobrih nagrada.