Održano gostujuće predavanje - Hercegovina vino d.o.o. Mostar
U utorak, 16. svibnja 2017. godine u 16:00 na Ekonomskom fakultetu Sveučilišta u Mostaru u suradnji s kompanijom Hercegovina vino d.o.o. Mostar održano je gostujuće predavanje. Predavanje se održalo u okviru kolegija Internet marketing na trećoj godini Stručnog studija.
Hercegovina vino je privatno poduzeće nastalo 1995. godine s osnovnom djelatnošću proizvodnje vina i bezalkoholnih pića, te distribucije pića i prehrambenih proizvoda općenito. U svom sastavu Hercegovina vino d.o.o. ima mrežu poslovnica/distributivnih centara u svim većim gradovima Bosne i Hercegovine (Sarajevo, Banja Luka, Tuzla, Zenica, Bihać, Kiseljak), odnosno trgovačke predstavnike za područja Livno, Bijeljina, istočna Hercegovina i ostala područja. U Zagrebu se nalazi sestrinska tvrtka kao centar distribucije za Hrvatsku.
Zanimljivo predavanje održala je mag.oec. Nikolina Čule, voditelj sektora maloprodaje. Okosnicu predavanja činile su internetske komunikacijske aktivnosti kompanije Hercegovina vino d.o.o. Mostar te njihova uloga u ostvarenju marketinških i poslovnih ciljeva. U svrhu primjene usvojenih teorijskih sadržaja u rješavanju konkretnih marketinških problema studenti su rješavali zadatak: Osmišljavanje internetskih komunikacijskih aktivnosti za novi proizvod kompanije Hercegovina vino d.o.o.
Doc.dr.sc. Sandra Jelčić, nositelj kolegija i mr.sc. Mirela Mabić, viši asistent zahvalile su gđi. Čule na posjetu Ekonomskom fakultetu Sveučilišta u Mostaru i spremnosti na suradnju.