Ožujsko studentski natječaj 2017.
Molson Coors i Ožujsko pivo su proveli u suradnji s Ekonomskim fakultetom Sveučilišta u Mostaru šesti po redu projekt osmišljavanja promotivnih aktivnosti, u koji su bili uključeni svi studenti Sveučilišta u Mostaru.
Završni dio natjecanja za najbolji studentski projekt u sklopu Ožujsko studentskog natječaja 2017. godine, održan je u četvrtak, 14.12.2017. godine u sali 215 na Ekonomskom fakultetu Sveučilišta u Mostaru.
Natjecatelji su trebali odabrati jednu od tema:
1. Žuja i nogomet ili
2. Digitaliziraj Žuju.
Povjerenstvo sastavljeno od nastavnog osoblja Ekonomskoga fakulteta Sveučilišta u Mostaru (doc.dr.sc. Nikole Papca, prof.dr.sc. Arnele Bevande i asistentice Lidije Šunjić, mag.oec.) i predstavnika Molson Coorsa i Ožujskog piva (Bojana Matića, Stanka Šole i Vladimira Rosića) ocjenjivalo je 5 finalnih projekata. Povjerenstvo je tijekom izbora, osim ocjene ideje, promotivnih aktivnosti, ocjenjivalo i načine na koje natjecatelji nastoje istražiti tržište i napraviti SWOT analizu te troškovni aspekt.
Najbolji projekti nagrađeni su vrijednim novčanim nagradama:
1. mjesto (1000 KM ) – Dario Šaravanja
2. mjesto (600 KM) – Andrea Drežnjak
3. mjesto (400 KM) – Žuja Squad, koji su činili Anđela Marušić, Franjo Skoko i Mate Marušić.
Svi ostali sudionici finala nagrađeni su poklon paketom Ožujskog piva.