Ožujsko Business Case Challenge u Sarajevu

Ožujsko Business Case Challenge u Sarajevu
Studentica Ekonomskog fakulteta, Sveučilišta u Mostaru dobila nagradu u sklopu "Ožujsko Business Case Challenge" u Sarajevu 
 
U četvrtak, 20. prosinca 2018. godine na Ekonomskom fakultetu, Univerzitetu u Sarajevu održano je finale studentskog takmičenja u rješavanju poslovne studije slučaja "Ožujsko Business Case Challenge". 
Na finalnom takmičenju su sudjelovali studentski timovi sa prostora cijele Bosne i Hercegovine koji su radeći u grupama ili samostalno predložili najkreativnija i najinovativnija rješenja na zadane teme i time se uspješno kvalificirali za finale. 
Predstavnica Ekonomskog fakulteta, Sveučilišta u Mostaru bila je studentica 4. godine preddiplomskog studija, smjera menadžment, Nikolina Krivić. Ona je prethodno odnijela pobjedu u Mostaru u sklopu projekta ,,Ožujski studenski natječaj 2018.“, koji se provodio uz suradnju Molson Coorsa, Ožujskog piva i Ekonomskog fakulteta, Sveučilišta u Mostaru, te se na taj način i plasirala za sudjelovanje u Sarajevu. 
Obavezne stavke njenog projektnog rješenja bile su: istraživanje odnosno anketa, detaljno definirane aktivnosti, vremenski okviri i budžet, ciljevi projekta prema SMART pristupu, online aktivnosti (socijalne mreže, aplikacije i ostali digitalni kanali), aktivnosti/promocije/nagrade kroz sve prodajne kanale (velike lance, male trgovine i HoReC) kao i medijske kanale,  SWOT analiza Ožujskog piva i dva glavna konkurenta na tržištu.
Studentica Nikolina Krivić još je jednom u Sarajevu dokazala da je njena ideja zaista inovativna i pobjednička, te je stoga i dobila nagradu za najkreativnije rješenje i na Ekonomskom fakultetu, Univerziteta u Sarajevu.