Kompanija FIS u Klubu poslodavaca
Kompanija Fis pristupila je Klubu poslodavaca Ekonomskog fakulteta Sveučilišta u Mostaru.
Sporazum o suradnji i pristupanju su 24. listopada 2019.g. potpisale dekanica Ekonomskog fakulteta prof.dr.sc. Mila Gadžić i direktorica zajedničkih poslova kompanije FIS Marijana Čuić.
Potpisnice sporazuma definirale su načine i modalitete suradnje, čime su stvorene mogućnosti za studente Ekonomskog fakulteta Sveučilista u Mostaru za stjecanje radne prakse, zapošljavanje i profesionalnu nadogradnju i usavršavanje.
FIS d.o.o. jedan je od najvećih trgovačkih lanaca u BiH sa sjedištem u Vitezu. Jaka ekspanzija na tržište i 25-ogodišnje poslovanje stavlja ovo poduzeće u sam vrh trgovinskih brendova u regiji.
Razvoj trgovine kao primarne djelatnosti, te pokretanje i razvoj vlastite proizvodnje učinili su da FIS danas postane model modernog bosanskohercegovačkog poduzeća orijentiranog ka stabilnom i održivom razvoju poslovanja sa 3350 zaposlenih, od čega čak 600 u proizvodnji.
U trgovačkom lancu FIS-a je 17 prodajnih centara i to u: Banja Luci, Bihaću, Bijeljini, Brčkom, Bugojnu, Cazinu, Čelincu, Gračanici, Livnu, Sanskom Mostu, Sarajevu, Žepču, Mostaru i Doboju.
Prodajni centri FIS-a otvoreni su i u susjednoj Republici Hrvatskoj: Slavonski Brod i Split.
FIS danas raspolaže sa 350.000 m2 proizvodnog i suvremeno opremljenog prodajnog prostora. Asortiman roba široke potrošnje sa preko 250 000 artikala je pomno odabrana ponuda koja se stalno proširuje i nadograđuje proizvodima domaćih i inozemnih proizvođača. Uz prodaju su i brojni prateći sadržaji za što ugodniji i potpuniji doživljaj kupovine, a moto pod kojim FIS radi je ''najbolji kvalitet po najpovoljnijoj cijeni''!
Za kompaniju FIS kupac je u središtu svega i upravo to načelo smatraju ključem uspjeha.
Aktivnosti poslovanja, osim trgovine, razdvojene su i na proizvodnju, turističko-uslužne djelatnosti te transport i logistiku.
S početkom 2000-tih višemilijunskim investicijama u suvremene tehnologije i industrijske pogone FIS pokreće i razvija proizvodnju tekstila i namještaja.
U relativno kratkom vremenu, uz upravljački sustav kvaliteta temeljen na primjeni visokih tržišnih standarda, FIS je postao respektabilan i jedan od vodećih regionalnih proizvođača namještaja i tekstila. Na domaće i inozemno tržište uspješno su plasirane vlastite robne marke, kao što su Ambyenta – namještaj od pločastih materijala i punog drveta, GS-čarape, Anbinni - odjeća za djecu, FIS HOME - kućni tekstil.
Najveću ekspanziju bilježi robna marka Ambyenta, čiji portfolio proizvoda čini 600 artikala namještaja za stanovanje od pločastih materijala i punog drveta. Uz sveprisutnost na domaćem tržištu, namještaj Ambyenta izvozi se i u zemlje CEFTE, EU, Norvešku, Kanadu te daleki Irak i Jordan.
Veleprodaja FIS-a također je veoma značajan i razvijen segment, u kojem je na odgovornom i profesionalnom pristupu zasnovana uspješna suradnja sa preko 2000 aktivnih i stalnih klijenata uz stalnu ponudu širokog asortimana sa konkurentnim cijenama.
Usporedo sa širenjem trgovačke mreže i razvijanjem proizvodnje, izgrađen je i otvoren i turistički kompleks Eko FIS na Vlašiću, čime je djelatnost poduzeća proširena i na polje usluga i turizma.
Kroz godine postojanja kompanija je postala autentičan bosanskohercegovački brand koji svojim poslovanjem i društvenim angažmanom postavlja standarde i mjerilo kvalitete, na opću korist društvene zajednice.
To potvrđuju i brojna prestižna priznanja pristigla na FIS ovu adresu kao što su: Best buy Award, TOP Qudal- QUalitymeDAL, Superbrands, Customers' Friend , Najpoželjniji poslodavac...
Poslovnom strategijom definirano je reinvestiranje dobiti sa ciljem još intenzivnijeg rasta kompanije, ali u konačnici i bržeg gospodarskog razvitka BIH. U ovom kontekstu poseban značaj pripada otvaranju novih radnih mjesta i porastu stope zaposlenosti.
Zato je neodvojivi i prepoznatljivi dio FIS-ove pozitivne priče, stalno pružanje šanse za uposlenje i karijeru vrijednim i sposobnim kadrovima, ali i mladim talentima, da se dokažu i razvijaju u svojoj domovini.