U svrhu obogaćivanja usvojenih teorijskih sadržaja znanjima iz
prakse organiziran je studijski izlet za studente četvrte godine
Preddiplomskog studija, u okviru izvođenja nastave kolegija
Strategije marketinga.
Studijski izlet tematski je podijeljen u dvije cjeline. U prvom
dijelu studenti su posjetili tvrtku Ledo d.o.o Čitluk,
najvećeg proizvođača sladoleda u Bosni i Hercegovini.
Gospođa Divna Kordić obratila se studentima izlaganjem na
temu “Izrada i provedba strateškog marketinškog plana“. Izlet
je zatim nastavljen posjetom hotelsko-turističkom
kompleksu Herceg etno selo Međugorje. Gospodin Brano
Penava upoznao je studente s poslovanjem kompleksa osobito
se zadržavši na marketinškim aktivnostima i temi “Pozicioniranje
kulturnog turističkog proizvoda”.
Prof. dr. sc. Sanja Bijakšić Martinović, nositelj
kolegija, i Sandra Jelčić, predmetni asistent, zahvalile
su svim domaćinima na iznimnom gostoprimstvu i spremnosti da
svoja poslovna iskustva prenesu studentima, te su izrazile nadu
za nastavkom suradnje u budućnosti.
|