| 
				
				U svrhu obogaćivanja usvojenih teorijskih sadržaja znanjima iz 
				prakse organiziran je studijski izlet za studente četvrte godine 
				Preddiplomskog studija, u okviru izvođenja nastave kolegija 
				Strategije marketinga. 
				  
				
				
				Studijski izlet tematski je podijeljen u dvije cjeline. U prvom 
				dijelu studenti su posjetili tvrtku Ledo d.o.o Čitluk, 
				najvećeg proizvođača sladoleda u Bosni i Hercegovini. 
				Gospođa Divna Kordić obratila se studentima izlaganjem na 
				temu  “Izrada i provedba strateškog marketinškog plana“. Izlet 
				je zatim nastavljen posjetom hotelsko-turističkom 
				kompleksu Herceg etno selo Međugorje.  Gospodin Brano 
				Penava upoznao je studente s poslovanjem kompleksa osobito 
				se zadržavši na marketinškim aktivnostima i temi “Pozicioniranje 
				kulturnog turističkog proizvoda”. 
				
				
				   
				
				
				Prof. dr. sc. Sanja Bijakšić Martinović, nositelj 
				kolegija, i Sandra Jelčić, predmetni asistent, zahvalile 
				su svim domaćinima na iznimnom gostoprimstvu i spremnosti da 
				svoja poslovna iskustva prenesu studentima, te su izrazile nadu 
				za nastavkom suradnje u budućnosti. 
				
				
				  
				
				
				  
				
				
				   |