Sustav 
					upravljanja kvalitetom Ekonomskog fakulteta Sveučilišta u 
					Mostaru temelji se na uvažavanju zahtjeva svih relevantnih 
					propisa iz područja znanosti i visokog obrazovanja; 
					Standarda i smjernica za osiguranje kvalitete u visokom 
					obrazovanju (Standards and Guidelines for Quality Assurance 
					in the European Higher Education Area), te zahtjeva 
					međunarodnog standarda ISO 9001:2008. 
					
					Ekonomski fakultet je trajno orijentiran na poboljšanje svih 
					svojih procesa, a posebice nastavnog i znanstveno – 
					istraživačkog što dokazuje posjedovanjem certifikata za 
					sustav upravljanja kvalitetom ISO 9001:2008 koji je dobio 
					29. svibnja 2012. godine. Ovim certifikatom se dokazuje da 
					je sustav upravljanja kvalitetom Ekonomskog fakulteta 
					usklađen sa zahtjevima međunarodnog standarda ISO 9001:2008. 
					Standard se primjenjuje u svim procesima Ekonomskog 
					fakulteta: znanstveno – istraživačkom, nastavnom, 
					administrativnom i upravljačkom. 
					
					Uprava Ekonomskog fakulteta odgovorna je za sustav 
					upravljanja kvalitetom, a sve aktivnosti vezane uz sustav 
					koordinira predstavnik uprave za kvalitetu. Predstavnik 
					uprave za kvalitetu surađuje s odborima Fakultetskog vijeća 
					zaduženima za realizaciju i praćenje ciljeva kvalitete. 
					Odbor za unaprjeđenje i kvalitetu nastave je tijelo koje 
					najviše sudjeluje u aktivnostima vezanim uz osiguranje i 
					upravljanje kvalitetom nastavnog i znanstveno – 
					istraživačkog procesa. 
					
					Sustav upravljanja kvalitetom Fakulteta opisan je u 
					slijedećim dokumentima: priručnik kvalitete, politika i 
					ciljevi kvalitete, postupci, procedure i radne upute. Svi 
					dokumenti usklađeni su sa i pozivaju se na zakonske akte i 
					Europske standarde i smjernice za osiguranje kvalitete u 
					visokom obrazovanju. U objavljenoj politici kvalitete dekan 
					Fakulteta jasno je istaknuo važnost trajnog poboljšanja svih 
					procesa i aktivnosti u svrhu i sa ciljem kontinuiranog 
					ispunjavanja zahtjeva svojih korisnika u čemu kvalitetna 
					realizacija usluge ima ključnu ulogu. U definiranim 
					postupcima i procedurama jasno su prepoznate odgovornosti za 
					pojedine aktivnosti, načini mjerenja i analize. Zapisi o 
					mjerenjima i analizama redovito se održavaju.